Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Per Anders Hammer

[#71640] Karl Elias Johannesen Gunnerud,født 24.12.1880 i Lier

Recommended Posts

Gjest Per Anders Hammer

Jeg skulle gjern vite noe mer om han og hansslekt vet at han var gårbruker på Galleberg i Sande i Vestfold. Jeg kjenner relativt godt resten av slekta de var 6 søsken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hilde Rossing

Det er vel han som er ute og reiser her? Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hilde Rossing

Fødselsdato mener jeg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars Ove Wangensteen

Karl med foreldre i ft 1900:Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foeldrenes vielse i Lier 1873: Lenke (nr 36)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forldrene i 1875, og kanskje hans besteforeldre? Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Astrid K. Natvig

hei, alt dette var virkelig moro å lese - skikkelig flott arbeid! Du har helt rett, Lars Ove (innlegg 8). Bestefaren, Iver Knutsen, var forresten han som tok en 'hagelladning i forskindet', jfr. debatt 51445.... Karl ble konfirmert i Heggen kirke i Modum i oktober 1897, familien bodde da på Støa. Jeg tror dessuten at det er feil navn på sønnen i 1900-tellingen. Karl Elias var født i 1882, mens den yngste, Lars Bernhard, var født i 1885, jfr. debattinnlegg 61621.mvh. Astrid, hvis bestefar var fetteren til Karl.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Per Anders Hammer

Jeg må få takke alle som hjalp meg med å finne ut at den jeg søkte hadde reist flere ganger til Amerika og blitt Amerikansk statsborger. Er det noen som kan fortelle meg om hvordan jeg søker etter personer i USA/Canada. På forhånd Takk! Per Anders Hammer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.