Gå til innhold
Arkivverket

[#71640] Karl Elias Johannesen Gunnerud,født 24.12.1880 i Lier


Gjest Per Anders Hammer
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Anders Hammer

Jeg skulle gjern vite noe mer om han og hansslekt vet at han var gårbruker på Galleberg i Sande i Vestfold. Jeg kjenner relativt godt resten av slekta de var 6 søsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid K. Natvig

hei, alt dette var virkelig moro å lese - skikkelig flott arbeid! Du har helt rett, Lars Ove (innlegg 8). Bestefaren, Iver Knutsen, var forresten han som tok en 'hagelladning i forskindet', jfr. debatt 51445.... Karl ble konfirmert i Heggen kirke i Modum i oktober 1897, familien bodde da på Støa. Jeg tror dessuten at det er feil navn på sønnen i 1900-tellingen. Karl Elias var født i 1882, mens den yngste, Lars Bernhard, var født i 1885, jfr. debattinnlegg 61621.mvh. Astrid, hvis bestefar var fetteren til Karl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Anders Hammer

Jeg må få takke alle som hjalp meg med å finne ut at den jeg søkte hadde reist flere ganger til Amerika og blitt Amerikansk statsborger. Er det noen som kan fortelle meg om hvordan jeg søker etter personer i USA/Canada. På forhånd Takk! Per Anders Hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.