Gå til innhold
Arkivverket

[#71657] Oppslag bygdebok for Våler i Solør. Hedmark.


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Er det nokon som har opplysningar om Olga sine foreldre, ho er øvst her: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6045&idx_id=6045&uid=ny&idx_side=-63>LenkeHer er vigsla deira, dei er nr.3 her: LenkeEg klarar ikkje finna dei i FT1900, eg veit at mora levde i 1908, så ho burde leva i 1900 og :-) Dei budde i Våler, det veit og. Har leita etter om far var død, utan funn, men kan sjølvsagt ha oversett han.Eg har forresten funne mor sine foreldre, dei er her:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arild Kompelien

En foreløpig kikk på dette viser ihvertfall at Bernt Olsen meldte utflytting til Amerika i 1883, og dattera Olga det samme i 1904.Du får se etter emigranter. Etter dine opplysninger kan de ha kommet tilbake? Jeg skal se mer seinere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk for svar! Aha, han reiste frå kone og... kor mange skrikarungar? :-))Eg veit at Olga var i Amerika, ho er ikkje noko problem, har funne ho blant emigrerte, men at faren reiste, det var nytt. Trur neppe at etterkomarane til Olga veit det.Men kvar er mora då? Kanskje ho og for? Olga bur på ein gard i Våler ved konfirmasjonen, er sikkert tidleg sendt ut i teneste. Olga (Engen) er å finna i Oslo ved FT1900, som tenestejente.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Nei, forresten, sjølvsagt for ikkje mora, ho var jo i Våler 1908! Trur eg må ha meg ein pause no, byrjar visst å bli ukonsentrert :-/Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Nokon som har bygdeboka? Står det noko om mora (Christiane Gunneriusdtr), om ho gifta seg igjen eller?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arild Kompelien

Disse personene er ikke nevnt i Vålerboka. Har sett noe på barna, og der også ser det ut til å være mangler 1900. Normalt skulle en derfor tro mora har flyttet til Amerika ei tid etter mannen og at noen av barna også har dratt.Må nesten spørre hvordan du kan vite at Kristiane var i Våler 1908. Siden Kristiane ikke kan spores i Ft. 1900 tyder jo det på at hun var i Amerika på det tidspunktet.Her er det mange muligheter - hele familien kan ha flyttet tilbake, eller Bernt død og Kristiane flyttet tilbake. Ihvertfall er det lite grunnlag for å tro at Bernt rømte fra kone og barn. Noe slikt burde være kjent i familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei Arlid, tusen takk igjen :-))Eg er i kontakt med ei dame i amerika, og ho visste ingen ting(som eg trudde) om at oldefaren hadde reist til Amerika.Grunnen til at eg veit at mora var her, er at eg har fått tilsendt eit brev frå mor til Olga, det er frå 1908.Eg ser frå FT at alle 4 syskena er i Oslo 1900. Dei kallar seg alle Engen, fann også bror til Olga (Karlot f.13.09.1878)begr. på Vestre Aker. Ho hadde også systrene Emma f.19.02.1877 og Gustava f.13.12.1880.Systrene har eg ikkje funne døde, men eg trur Emma vart buande i Våler, dette grunna at mora skriv om henne og familien hennar i brevet(gravene i Våler er ikkje registrerte). Og at eg har fått to kort (inatt:-))som er sendt til døtrene til Olga(mor og tante til ho eg er i kontakt med), dei er frå Våler. Dei er frå seinare enn 1908, for Olga gifta seg i 1909. Ser no at korta må vera frå mellom 1913-1920 kanskje(eller seinare), dette ut frå alderen på jentene.Det kan jo vera at ho er ikkje er i FT pga. ein glipp, det har eg sett før. Eg trur ikkje at mora til Olga reiste over(og returnerte), då trur eg at Wendy hadde visst det.Eg trur at mora budde saman med foreldra sine, ho skriv om dei i brevet, det kan sjå ut som dei bur i same huset på Ormseteng(som har blitt til Engen).Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arild Kompelien

Når det gjelder Kristiane, er det ei Kristiane Gunneriusdatter f. 1855 i Våler som i Ft. 1900 er i tjeneste på Glorviken i Åsnes. Hun nevnes som ugift.Vanskelig å si om det er samme, men det er bare hun som passer blant døpte i Våler. Nærmeste kandidat er ei Christiane Gundersdatter f. 1853.Kan du ta kontakt på e-post?: akom(at)broadpark.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.