Gå til innhold
Arkivverket

[#71684] Hjelp til å finne Reidar Gelein / Gellein Bergen


Gjest Trond Gellein Løkken
 Del

Recommended Posts

Gjest Trond Gellein Løkken

Reidar Gellein ble født 29. oktober 1896 på Baklandet i Trondheim. Jeg har funnet foreldrene hans, men jeg trenger hjelp til å finne ut hvor det ble av ham, om han fikkfamilie osv.Under folketellingen 1900 finner jeg Reidar og hans mor tjenestepiken Elise Margrethe Svendsen (født 1872 i Åfjord) i Bergen.Jeg har funnet Reidar som konfirmant den 1. oktober 1911 i Korskirken i Bergen.I adresseboken for Bergen finner jeg en Reidar K. Gellein, bosatt i Møhlenprisveien 21 som murearbeider.Er det noen som kan hjelpe meg videre eller komme med tips om veien videre? Har forsøkt å søke i gravminner, dødsfatt i Norge uten hell.MvhTrond Gellein Løkken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Gellein Løkken

Har lett i Korskirken sogn i og med at jeg fant ham konfirmert der. Men Johannes var et godt tips.Vet du om det finnes en oversikt over kirkesogn i Bergen? Har prøvd å finne en slik oversikt.Ann_Mary, takk for tipset. Men han tilhører en anne slekt som også heter Gellein, de slo seg ned i Fredrikstadområdet.Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Fagerlie Nilsen

Hei! Jeg kjenner noen i Bergen som heter Gelin.Det mangler en bokstav eller to i dette navnet,men det kan jo være verdt å ta en telefon til denne familien likevel.Send en mail til meg mette.fagerlie.nilsen@hotmail@hotmail.com. Mette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.