Gå til innhold
Arkivverket

[#71701] Dødsårsak samt bemerkning - Gjertine C.M.P. Johannesdr. Gildeskål


Gjest Britt Rahman
 Del

Recommended Posts

Gjest Britt Rahman

Er det noen som klarer tyde dødsårsaken samt hva som står under bemerkninger ved nr. 14 Gjertine Johannesdrs død, Lenke Bemerkningen er svært 'tilkludret' i originalkilden, men viser seg være noe tydeligere på en utskrift, men for meg fortsatt uleselig/utydbar.Mvh Britt Rahman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Rahman

Tusen takk til deg Astrid; - da er dødsårsaken oppklart. Men klarer noen å tyde hva som står under Bemerkninger?Mvh Britt Rahman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Rahman

Takk for at du oppgir kilder, Reidar. Det glemte jeg helt i farten, men det er i Gildeskål MINI 805A06 1880-1891, under Døde 1880, nr. 14, s. 241 at jeg ikke klarte tyde dødsårsak samt bemerkningen.Takk til deg også Aud for innspill om bemerkningen, - det kan nå for meg også se ut som det står som du har tydet.Tusen takk for hjelpen til dere alle.Mvh Britt Rahman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.