Gå til innhold
Arkivverket

[#71769] Skifte i Nordfjord - Anne Pedersdtr Hammer, Stryn


Gjest Steinar Garnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Steinar Garnes

Steinar Garnes, Loddefjord, 14.12.2006 13:19 (1) Hva fremkommer i skiftet etter Anne Pedersdtr Hammer Stryn Protokoll 16b side 657 1777-1780 På forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Dato 5. mai 1779, enkemann Gabriel Colbeensen og barna Synneve Gabrielsdtr, 23, Dorthe G., 21, Cathrine G-. 18 og Ingeborg G., 13 år. Det er vist til skjøte datert 2. november 1757.Boets formue var 92-2-11, gjelden 91-2-4, og dermed bare 1-1-7 til rest. Det fikk enkemannen til sin begravelse. Det var følgelig ikke nødvendig å oppnevne verger for døtrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Steinar (Midtvesten 2005, eller?) - har du meir opplysningar om denne familien, tek eg gjerne imot. Har arbeidd litt med Øyestad, der Anne var frå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Garnes

Ja: Midtvesten 2005. Dorte Mathisdatter Blakset (937) Anne Pedersdatter' mor er min 5 tipp oldemor. Jeg har noe (litt) og kan sende det jeg har, men trenger E-post adresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.