Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Ann-Mari Antonsen

[#71777] hjelp til å finne mine aner Arnesen

Recommended Posts

Gjest Ann-Mari Antonsen

Jeg søker info om min oldefar og oldemors sine aner Ole Arnesen f.26/7-1877 i Bragernes Drammen side.53 gift med Thora Emilie Erlandsen f.10/7-1881 i Østre Aker side.132Håper at noen har noen opplysninger her. Jeg er ganske fersk i slektsgranskning. Beklager har ikke funnet ut åssen jeg legger ut lenker enda.Mvh Ann-Mari Antonsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jon Torp

Oles foreldre ble viet i Lier i 1871:Kildeinformasjon: Buskerud fylke, Lier, Ministerialbok nr. 13 (1865-1874), Ekteviede 1872, side 297. Permanent sidelenke: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hilde Rossing

Her er Thora EmilieKildeinformasjon: Oslo fylke, Østre Aker, Ministerialbok nr. 5 (1879-1882), Fødte og døpte 1881, side 132. Permanent sidelenke: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hilde Rossing

Thoras foreldre og Thora og Ole m/ fam bor i Kråkstad FT1900Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann-Mari Antonsen

Hei Tusen takk for hjelpen begge to. Jeg skal ikke si hvor lenge jeg har lett etter vielsen til Ole Og Thora, men ser jo at jeg har lett på feil fylke. Dette ga mersmak til å forsette med slektforskning. Da kan jeg fortsette og finne litt mere om Ole og Faren Arne Arnesen evntuelt om ole hadde noen søsken.MVH Ann-Mari

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Astrid Ryen

Jeg så et annet tema du har om samme familie: 71777. Arne Arnesen ble gift i Lier i 1871, og faren er oppgitt å være Arne Evensen i Christiania.Kunne det være denne Arne Evensen i Christiania 1865:LenkeDet er slett ikke sikkert Arne Arnesens foreldre ble gift med hverandre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Astrid Ryen

Eller faren kan naturligvis ha vært gift før med Arnes mor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann-Mari Antonsen

Hei Tusen Tusen Takk for alle opplysningene.MVH Ann-Mari Antonsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.