Gå til innhold
Arkivverket

[#71777] hjelp til å finne mine aner Arnesen


Gjest Ann-Mari Antonsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Ann-Mari Antonsen

Jeg søker info om min oldefar og oldemors sine aner Ole Arnesen f.26/7-1877 i Bragernes Drammen side.53 gift med Thora Emilie Erlandsen f.10/7-1881 i Østre Aker side.132Håper at noen har noen opplysninger her. Jeg er ganske fersk i slektsgranskning. Beklager har ikke funnet ut åssen jeg legger ut lenker enda.Mvh Ann-Mari Antonsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Oles foreldre ble viet i Lier i 1871:Kildeinformasjon: Buskerud fylke, Lier, Ministerialbok nr. 13 (1865-1874), Ekteviede 1872, side 297. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde Rossing

Her er Thora EmilieKildeinformasjon: Oslo fylke, Østre Aker, Ministerialbok nr. 5 (1879-1882), Fødte og døpte 1881, side 132. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mari Antonsen

Hei Tusen takk for hjelpen begge to. Jeg skal ikke si hvor lenge jeg har lett etter vielsen til Ole Og Thora, men ser jo at jeg har lett på feil fylke. Dette ga mersmak til å forsette med slektforskning. Da kan jeg fortsette og finne litt mere om Ole og Faren Arne Arnesen evntuelt om ole hadde noen søsken.MVH Ann-Mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Jeg så et annet tema du har om samme familie: 71777. Arne Arnesen ble gift i Lier i 1871, og faren er oppgitt å være Arne Evensen i Christiania.Kunne det være denne Arne Evensen i Christiania 1865:LenkeDet er slett ikke sikkert Arne Arnesens foreldre ble gift med hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Tonby

Arne Arnesen konfirmert i Vinger 1860 nr 215 [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8867&idx_id=8867&uid=ny&idx_side=-294>LenkeAnne Thoresdtr Fagernæs gifter seg i Vinger 1854 nr 32 LenkeArne Evensen Storemyr døpt 14/9 1823 i Vinger LenkeArne Evensen Storemyr utflyttet 1855 nr 2 LenkeArne Evensen forlovelse i Aker 1855 nr 99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.