Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Joy Sundrum

[#71780] Etterkommerne til Sigvart Odinsen Olsen f. 1897 Kiltvika NT

Recommended Posts

Gjest Joy Sundrum

For et par år siden hadde jeg kontakt med Bernt Wulvik men har mistet hans e-adresse. Er det noen som kunne spørre ham å sende en e-post til meg. Jeg er joysundrum (krøllalfa @) hotmail.comSigvart var barnebarnet til Ole Hansen f. 1820 i Ringebu. Min oldefar var sønnen til Ole Hansen, navnet Andreas Olsen f. 1848 Ellingen i Flatanger.Jeg har lyst til å holde kontakt med Bernt igjen. Takk, Joy Sundrum

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann-Mary Engum

Søk på navnet hans i søkekolonnen,så ser du en e-postadresse ved navnet hans på et av hans tema(nest nederste).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Joy Sundrum

Takk, men det er ikke en e-adresse å være sett. Jeg fikk listen and ser på tema men det var ikke en e-adresse. Hva savner jeg? Det må være en ting som jeg må gjøre men har ikke. Takk, Joy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann-Mary Engum

Bernt G Wulvik, be-wulv@online.noAdressen sto ved dette temaet: Lenke wulvik&nr=11&antinnlegg=1&startnr=&antall=&spraak=#anker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Joy Sundrum

Takk igjen Ann-Mary. Jeg føler meg dum! Men takk, Joy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann-Mary Engum

Bare hyggelig å hjelpe deg! Lykke til ,Joy!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.