Gå til innhold
Arkivverket

[#71787] Hjelp til tydning av Kirkebok 1849


Gjest Jan Frode Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Frode Johansen

Det gjelder : Nr. 1 1849 , viet 5.januar , Unk. Rafael Harr Henriksen og pige Anne Knudsdatter.Det gjelder Anne Knudsdatters fødested og dato og sted for konfirmasjon.Tolker jeg fødested Voss Riktig ? Er hun konfirmert i Kind Prestegjeld ? Er det i Sogn og Fjordane ?LenkePå forhånd mange takk.Mvh Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Polden

Det eg får dette til, er: Fød i Voss Prestegjeld, Konfirm. i Kinds Prestegj. ifølge Attest fra Irgens af 28/8-45.Kinn prestegjeld var, og er i Sogn og Fjordane, nærare, i Sunnfjord.Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Polden

Det eg får dette til, er: Fød i Voss Prestegjeld, Konfirm. i Kinds Prestegj. ifølge Attest fra Irgens af 28/8-45.Kinn prestegjeld var, og er i Sogn og Fjordane, nærare, i Sunnfjord.Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Mange takk Magne ! Da var jeg ikke helt på jordet likevel. alltid greit å være 100% sikker.MvhJan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.