Gå til innhold
Arkivverket

[#71811] Mogens Eye


Gjest Odd Einar Tømmerås
 Del

Recommended Posts

Gjest Odd Einar Tømmerås

Har funnet et maleri på lerret av en Mogens Eye ellerMagnus Eye . Tror det er første nevnte. Har googlet begge navn men finner ingen ting , kun enMagnus Eye i telefonkatalogen. Motivet er sjø-svaberg-mindre kolle med borg-slott.Vilanslå at maleriet , ut fra ramme og bakside er fra1880-1940. Bredt og godt! Trenger opplysninger om denne kunstner , da jeg skal giTrondarnes Distriktsmuseum maleriet i morgengave fredag.Hvis det er noe å ta vare på ?Takk for mulig hjelp !hilsen Odd Einar Tømmerås

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Einar Tømmerås

Det er Mogens Ege.Et av bildene når jeg googlet var fra samme plass .Littvridd bort. All info om priser var selvfølgelig ikketilgjengelig. HMMMM kanskje Trondarnes Distriktsmuseumfår en dyr morgengave`?Takk Bjørn !hilsen Odd Einar Tømmerås

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Einar Tømmerås

Takk Tom !Det er Mogens Ege.Skal museet få det i morgen , eller skal det i banken ?hilsen Odd Einar Tømmerås

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom Larsen

Hvis etterspørslen øker (ved at det blir kjent her på digitalarkivet som leses av ganske mange) kan ha utslag på verdien, som du ser på bildet er ikke salgsverdien så høy, men det er ikke alltid prisen er avgjørende.Tom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Einar Tømmerås

Det havner på museum i Trondarnes , hvis de vil ha det !Takk for all hjelp !!hilsen Odd Einar Tømmerås

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Einar Tømmerås

Jeg tror sannerlig hr.Martinsen har rett.Alle bør bliavfalldtømmere.Alle bør tjene mindre enn 300.000.Ikke har vi lov til å selge noe uten å miste jobben.Ikke kan vi ta imot tjenester uten å miste jobben. Det jeg kan gjøre er å oppfordre folk til å besøkeavfallsottak , spørre de ansatte om hjelp .Du vil bli sjokka over hvor hjelpsom du blir !!!!Vi finner det meste !!hilsenOdd Einar Tømmeråsansatt Hålogaland Ressursselsksp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.