Gå til innhold
Arkivverket

[#71832] Rikka Josephine Helgesdtr Holme f. 1872. Død i Kristiansund?


Gjest Egil Russøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Egil Russøy

Rikka er fødd i Kinn 16. september 1872 av foreldre Helge Andersen Holme og Oleane (Elen Oline) Jansdtr. (nr. 122) Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6890&idx_id=6890&uid=ny&idx_side=-184>Lenke Permanent bildelenke: LenkeI 1874 flyttar Rikka saman med foreldra og ein eldre bror (Julius f. 1870) til Strinda/Trondheim. Her får Helge og Oleane ytterlegare 4 barn (Nils f. 1875, Helge f. 1876, Annar f. 1880 og Daniel f. 1882). Eldste sonen Julius blir konfirmert i Trondheim i 1884. Rikka blir konfirmert i Kristiansund i 1887 (nr. 145) Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Takk for gode innspel.Ang. innlegg 2, så er det litt vel stor aldersforskjel på desse to jentene. Samtidig er det så vidt eg kan sjå, ikkje nokon Rikka Arnesen som er fødd i Kinn 1882. Likevel trur eg helst dette er ei forkorting for Henrikke Kristine Arnesdtr Andalen som var fødd i 1882 i Kinn. Ho er konfirmert i 1896, og det er ikkje andre alternativ i FT 1900 til denne enn ho du har funne.Ang. innlegg 4. Eg har vore litt på same tanken, men har ikkje funne noko høveleg registrering. Halvsøstra Sara har emigrert, men eg har heller ikkje funne registreringa for ho. Har funne ei registrering der ho returnerer til Amerika i 1909, etter å ha vore på besøk i Kristiansund. Likevel, eg likte ikkje heilt den store aldersforskjellen på desse Rikkaane. Dessutan så kallar alle dei andre i familien seg for Holme, og eg ville tur at Rikka gjorde det same.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Då begynner det å nærme seg. Kan ikkje sjå at det er nokon annan Rikke el. liknande som er fødd Florø/Kinn 1873. Pikenamnet var jo rett. Heller ikkje i 1876. Ser at eine fadderen er kjøbmand Oluf Holme. Kjenner ikkje denne karen. Finn ingen Oluf Holme i FT 1900. Fleire av brødrene til Rikka Helgesdtr Holme blei handelsmenn. Ein av desse var Helge Olaf Holme, men han nytta namnet Helge O. Holme i FT 1900.Det hadde vore artig å finne bryllaupet til denne Rikke og Anderas.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Utruleg bra. Takk skal de ha. Her er også faren og halvsøstra Sara oppført som fadrar. Så då var vel dei også flytta til Oslo etter 1900.Tusen takk.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J  Engmo

Kjempebra at du fant dåpen til nr.2 og fikk bekreftet at det var rett dame,Kirsti. Har prøvd å lete etter vielsen,men de kan jo ha giftet seg hvor som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Veit ikkje heilt kvar eg har det i frå, men Helge Olaf er også skreven Oluf Helge i ei kjelde. Så fadderen i (7) kan vel vere bror til Rikke. Både Helge og Elen Oline er iflg. Gravminner i Norge gravlagd i Kristiansund (hhv. 1917 og 1906). Egil: Har du funne i krk.bok at Susanne er mor til Sara?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Hei Torbjørn, kjekt å sjå at du er med. Korleis går det med skrivinga.Det står jo forholdsvis dårleg til med kirkebøkene frå Kristiansund, men heldigvis er Sara konfirmert i 1901 og ikkje 1900, så der kjem både namnet på konfirmanten og foreldra fram. Der står Susanne oppgitt som mor. (nr. 100) Du må sjå litt skeivt, for linjene stemmer ikkje heilt. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=17151&idx_id=17151&uid=ny&idx_side=-6>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Torbjørn:No la eg merke til at det står i konf.reg. at Sara er fødd i Bremnes. Då har du dåpen her. Susanna er også her oppgitt som mor. Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Bremsnes i Kvernes, Ministerialbok nr. 569A05 (1885-1899), Fødte og døpte 1885, side 5. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5312&idx_id=5312&uid=ny&idx_side=-9>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Flott! Dette er til god hjelp i skrivinga, Egil!Det er framleis nokre lause trådar, men det går framover. Heilt ny i faget, så det går vel litt seinare med meg enn vanleg.Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

For lokalkjende var Susanne Desideriusdtr. forresten fødd på den vesle holmen Langeråa rett aust for Vevlingen i Batalden.Ho flytta til Bergen i 1904, og vart truleg gift med ein Molvik frå Hosanger pr.gj. (der også Helge var frå).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

For å sluttføre geografiundervisninga, så var vel Langeråa ein husmannsplass under garden 'oppe' i Batalden, der Elen Oline (Olina), mor til Rikka, var frå.Eg har nesten gitt opp å finne giftemålet til Rikka. Når vi gjennom dåpen til dottera hennar, har stadfesta at det er rette Rikka, så er det kanskje ikkje så farleg. Vi veit at ho blei gift og med kven.Oppsummert så langt:Rikka flyttar til Oslo før 1900, og blir gift med Andreas Fyrst. Dei får i alle fall to barn, Helge Daniel i 1900 og Dagny Terese i 1902. Deretter manglar vi opplysningar.Sara (halvsøster til Rikka) emigrerer til Amerika ein gong mellom 1902 og 1909. Ho kan ha flytta til Oslo i 1902.Susanna (mor til Sara) flyttar til Bergen og blir gift med Johannes Johannesen Molvik frå Hosanger. LenkeHelge og Elen Oline er det uvisst kva som skjer med etter 1900. Helge kan ha flytta til Oslo i 1902, men men mulegeins var han der kun i samband med at han var fadder for dattera til Rikka. Elen Oline kan vel ha vore innlagt framleis på 'sinnsygeasylet'.Takk for god hjelp. Dersom det er nokon som vil hjelpe til å leite meir, så er no det mest interessante kva som skjedde vidare med Rikka og familien hennar, og kva som skjedde med foreldra til Rikka (Helge og Elen Oline).mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Ein skal visst aldri gi opp. Her er giftemålet til Rikke 4. november i Paulus kirke. Kildeinformasjon: Oslo fylke, Paulus, Ministerialbok nr. 10 (1898-1906), Ekteviede 1899, side 24. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5819&idx_id=5819&uid=ny&idx_side=-25>Lenke Permanent bildelenke: Lenke Her er også rett fødselsdato for Rikka. Ho er oppgitt som hjemmeværende datter. I og med at faren på dette tidspunktet bur i Kristiansund, så må vel det henspeile på at Rikka nett er flytta til Oslo. Ektemannen er oppgitt som Daniel Andreas Fe... Fûrst frå Ø B... (litt usikker kva som står her, men i FT 1900 står Arendal som fødestad). Daniel Andreas sin dåp Kildeinformasjon: Aust-Agder fylke, Arendal, Ministerialbok nr. A 7 (1868-1878), Fødte og døpte 1875, side 56. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Fredly

Heisann! Ø.B. står for Østre Bærum, der er Daniel Andreas Theresius Fürst konfirmert den 5. okt. 1890. da står det at han er født i Barbo prestegjeld, men har bopel på Snarøya.Mvh. Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Ja, så men Anne. Det ser ut som det er fleire som har vore ute og hoppa i høyet. Dette begynner å bli komplisert.Nå er det på Elen Oline si side eg har slektskapet, så sånn sett betyr det ikkje så mykje, men det er jo greit å vite. Trur ikkje vi skal starte jakta på barnefaren.Ser ut som om eg har oversett denne merknaden i kirkeboka. Det betyr vel kanskje at Elen Oline var innlagt alt i 1882.Takk for at du fant den.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Eg har sett på kirkeboka ein gong til, både klokkarboka og Minsterialboka for 1882, og der står det svart på kvitt at Helge ikkje er faren, så korleis eg har klart å oversjå det, veit eg ikkje. Eg har registrert at han var døypt i Vår Frues kirke, men altså klart å oversjå dette ...Eg ser at Elen Oline si søster, Kristine Wiese er oppført som fadder, og det er jo interessant. Eg har ikkje opplysningar om ho etter at ho blei enke i 1877 og fram til ho dukkar opp i Akershus (Aker) i 1900. Så kanskje ho budde i Trondheim?Endå meir artig er det å finne her. I kirkeboka står Susanna Desideriussen oppført som fadder. (i avskrifta i innlegg 21 står det eit anna etternamn, men det må være ei feiltolking) Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16359&idx_id=16359&uid=ny&idx_side=-169>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Oliane Holme døde i Trondheim i 1906, se nr. 5 kvinner: Kildeinformasjon: Sør-Trøndelag fylke, Hospitalet i Trondheim, Ministerialbok nr. 623A04 (1884-1938), Døde og begravede 1906, side 56. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2742&idx_id=2742&uid=ny&idx_side=-52>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Kjempebra Randi. Då har vi plassert ho. Synd det ikkje står noko meir om mannen, men vi veit i alle fall at han då var i live.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.