Gå til innhold
Arkivverket

[#71870] Til Trond Gellein Løkken, Folldal


Gjest Roar S. Wiik
 Del

Recommended Posts

Gjest Roar S. Wiik

Hei, jeg ser ifra år 2008 at du forsker på Morten Engelsen Uglen på Strinda,Trondheim. Fra FT 1801 Trondjem er Morten 1 år og har disse foreldrene: Engel Mortensen Huusfader 30 år og Johanna Hansdatter 23 år. Disse er også foreldre til min tippoldefar Engel Engelsen født 1817, født på Byåsen, mitt spørsmål til deg blir: Har du forsket videre bakover på Engel Mortensen og Johanna Hansdatters forfedre?Mvh Roar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Gellein Løkken

Hei RoarJeg har ikke forsket noe bakover på forfedrene til Engel Mortensen og JOhanna Hansdatter. Jeg har jobbet med å finne frem til etterkommerne til Morten Engelsen siden han var gift med Andrea Gellein, søster av min tipptippoldefar.Hvis det er av interesser kan jeg maile over det jeg har om deres etterkommere til deg.Bare hyggelig om du tok kontakt.MvhTrondtrondlokken(alfakrøll)gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.