Gå til innhold
Arkivverket

[#71886] Feilindeksering Lister pantebok nr. 13


Gjest Jan H. Trelsgård
 Del

Recommended Posts

Gjest Mette Værnes

Hei JanSånn ved første øyekast kan jeg ikke finne at denne panteboka er feilindseksert noe sted. Jeg er ikke på jobb om dagen og har et veldig tregt nett her jeg er nå, men jeg har allikevel fått bladd litt fram og tilbake og ser at sidetallene i boka stemmer med tallene i sidetallsfeltet. Kanskje ting har rettet seg for deg nå?Mvh Mette Værnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan H. Trelsgård

Takk for raskt svar. Du har delvis rett. Problemet inntreffer ved visning i 150 % størrelse. Da får jeg bare opp et ikon på skjermen som indikerer at bildefilene som de vedlagte lenkene peker på mangler. Jeg har vendt meg til å bruke 150% visning da mange av sidene i disse pantebøkene er svært utydelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan H. Trelsgård

Takk for raskt svar. Du har delvis rett. Problemet inntreffer ved visning i 150 % størrelse. Da får jeg bare opp et ikon på skjermen som indikerer at bildefilene som de vedlagte lenkene peker på mangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.