Gå til innhold
Arkivverket

[#71906] Anton Oliversen, født 1887


Gjest Kjell Gunnar Angelund
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjell Gunnar Angelund

Er det noen som har kjennskap til Anton Oliversen som er født i 1887 muligens i Stavanger. Han fikk en sønn, Oskar Martinius, 27.07.1912 sammen med Nilda Elise Odsdatter fra Nordstokke, Karmøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen

Ja, hvis det er den personen som finnes i lenkene til Mariann (som er´´en og samme person, ført to steder), så har jeg en del stoff om han. Hvor ble denne Oskar Martinius født?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Ask

Den Nilda Eliasine som ble gift med Anton Oliversen var vel en Olsdatter og døpt i Skudenes i 1888?No 2:Kildeinformasjon: Rogaland fylke, Falnes i Skudenes, Ministerialbok nr. A 6 (1882-1912), Fødte og døpte 1888, side 20. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=3654&idx_id=3654&uid=ny&idx_side=-23>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Gunnar Angelund

Nilda Elsine og Anton Oliversen ble aldri gift, Nilde Elsine som er født på Syre, ble senere gift med Ludvig Andreas Gustav Larsen som ble pleiefar for Oskar Martinius.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen

Jeg lurer nå på om Oskar Martinius ble gift og har etterkommere osv? Trenger du mer info om han ? sjekk innlegg nr. 6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen

Jeg forstår ikke om du ønsker noe mer informasjon om Anton Leonor Oliversen, eller om det lille jeg skrev i innlegg 6 er nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen

Men det gjelder delvis nålevende personer, hvis du tenker på Oskars halvsøsken osv. Jeg har greie slektsoppsett ganske langt bakover, med bilder av Antons forfedre, men det sendes deg lettest ved at du oppgir din emailardrsse her i forumet, så sender jeg deg det privat. Det gjelder også opplysninger om Oskars halvsøsken, hvor noen ennå er i live. Slike opplysninger kan vi gi privat, men skal ikke legge dem ut her på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Gunnar Angelund

Til Erling, min e-mail addresse er angelund.slekt@haugnett.no, jeg må takke så meget for all den info jeg får fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.