Gå til innhold
Arkivverket

[#71914] Oppslag i bygdebok for Sand. Fattnes / Vanvik.


Gjest Per Reppen
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Reppen

Bertha Olsdtr. f. Fatnes 27.07.1845 iflg. konfirmasjon (nr. 1) [url="http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070104310635.jpg>Lenke, eg har ikkje funne dåpen. Ho gifta seg med Knut Tormodson Bromeland i 1865 (nr. 5) Lenke og vart busett på Bromeland. Kven var hennar foreldre? Kan det vera dei eg har funne i folketlj. 1865 på Vanvig yttre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jonny Mydland

Hei!Foreldrene til Brita f 1845 var Ole Andersen Vanvik, f.ca.1814, gift med Brita Gudmundsdotter Fatnes, f.1811. Ole var bonde på Austre Fatnes i Sand, men byttet bruk i 1847 og fikk da brnr.6 Nistovå av Ytre Vanvik i Sand. I eldre år flyttet de til datteren på Brommeland. Brita er en interessant dame. Du kan finne mer om opphavet hennes i min artikkel 'Gardbrukaren på Bog som blei fant' - se http://j-mydland.net/GardbrukarBog.htmJeg har også en god del på etterslekt til Ola og Brita. Er du en etterkommer?Beste hilsener Jonny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Reppen

Eg er ikkje etterkommar, men eg har ein svogeren som er son til nedanfor nevnte Jon Nikkon Olson Hovland.Her er det eg har av etterkommarar: --Bertha Olsdtr. Fatnes, f. 29 jul 1845 i Suldal, gift 24 jun 1865 i Suldal med Knut Thormodson Brommeland, f. 16 aug 1837 i Suldal, dei fekk dtr. Berta Kristine Knutsdtr. Brommeland, f. 20 mai 1884 i Suldal, død 17 feb 1977 i Bergen, gift 19 mar 1908 i Bergen med Olav Nilsson Hovland, f. 26 sep 1886 i Høyanger, Sogn og Fjordane, død 5 sep 1959 i Bergen, dei fekk son Jon Nikkon Olson Hovland f. 1908 i Bergen.Tek gjerne imot utfyllande opplysningar om etterkommarar til Ola og Brita på adr. hreppr@live.noMange takk for framifrå god hjelp, Jonny :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Reppen

Mail motteken :-) Mykje interessant som eg kan bringa vidare. Nok ein gong mange takk for framifrå god hjelp, Jonny :-)Med vennleg helsing Per :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.