Gå til innhold
Arkivverket

[#71925] Slekten Robertsen fra Lillehavn i Lindesnes


Gjest Dag T. Hoelseth
 Del

Recommended Posts

Gjest Dag T. Hoelseth

Det ble tidligere denne måneden arrangert et slektsstevne for etterkommerne etter Tobias Robertsen (1856-1929) og Andrea Pettersen (Høyland) (1873-1952). I den forbindelse har jeg gitt ut heftet 'Slekten Robertsen fra Lillehavn i Lindesnes'.Jeg har skrevet litt om slektsheftet på min blogg:[url="http://dagtho.blogspot.com/2009/08/genealogy-of-robertsen-family-from.html>LenkeDet er blitt mange timer foran dataskjermen og på Nasjonalbibliteket, Statsarkivet i Kristiansand og Byarkivet i Oslo!Under arbeidet har jeg fått litt hjelp av flere deltagere i Digitalarkivets brukerforum, først og fremst for å avklare aner til noen av de inngifte medlemmene i slekten og for å diskutere en del kilder. I slektsheftet har jeg nevnt følgende i takkelisten - og jeg gjentar min takk her til de som fremfor alt har bidratt med lenker, tips og råd (flere kunne sikkert ha vært nevnt):Tom Birkelund, Nina Bø, Hans Petter Engh, Anne J. Engmo, Anne Bjørlo Fiskå, Kristian Fjeldsgård, Ketil Firing Hanssen, Solveig Haaklev, Hans Myhre, Terje Narten, Vigdis Skaar Nygaard, Kirsti Rye, Arne Solås og Harald Søren Storaker. Hanne Line Osberg Eide ser ut til å ha falt ut fra listen, men hun skal også ha takk!Følgende tråder har vært aktuelle:Lenke (70935)Lenke (70901)Lenke (70879)Lenke (70809)Lenke (70654)Lenke (70223)Lenke (69431)Lenke (67660)Lenke (66836)Lenke (64696)Lenke (64491)Lenke (63800)Lenke (48325)Lenke (59126)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.