Gå til innhold
Arkivverket

[#71933] Feil ved bildeforstørrelse 60% og 75%


Gjest rolf kristensen
 Del

Recommended Posts

Gjest rolf kristensen

Jeg har forsøkt å se på flere protokoller (panteregistre)for Vestfold. Bildet vises på 40% og 100%, men straks jeg prøver å øke til 60% ser det ut til at bildet forsvinner fom s.44. 75% virker ikke i det hele tatt, det blir i de to sistnevnte tilfeller kun blank side med et rødt kryss i øvre venstre hjørne. Jeg har sjekket flere uavhengige datamaskiner på uavhengige nettverk o.l. og feilen er den samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rolf kristensen

Det virker på meg som dette er et random problem uansett hvilke protokoller jeg prøver meg på, enten i panteregisterne eller pantebøkene, og uansett fylke. Slik det fortoner seg nå kommer første side opp både i 60% og 75% men videre blaing enten det er side for side eller ved kommandoen utfør, gir det røde krysset. Jeg har idag kun testet dette på min egen hjemmemaskin. Alt virker forøvrig på scannede kirkebøker og 60%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Jeg registrerer de samme tingene på min hjemmemaskin nå. Jeg skal undersøke med IT på mandag.Skanna kirkebøker og skanna tinglysningsmateriale er to ulike systemer, så det er ikke så overraskende at feilen ikke forekommer begge steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Bent Vangli

Feilen har dukket opp igjen. Jeg jobber med saken, men det tar flere timer å kjøre vedlikeholdsprogrammene. Påregn derfor noe nedetid i utover dagen.Mvh Bent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.