Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Litta Olsen

[#71952] Søker vielsen til Mattias Kristoffersen og Elene Hansdtr, Vardal, Toten,o.1870

Recommended Posts

Gjest Litta Olsen

Jeg har søkt både i Vestre Toten, Gjøvik, Vardal, Hunn etc. men har ikke greid å finne vielsen til disse 2.Jeg finner de som foreldre til Martinus Mathiassen, født 1872, Vestre Toten : Permanent sidelenke: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Litta Olsen

Det visste jeg ikke. Men hva er det som står under foreldrenes navn? Jeg fikk det til å være g.68 - altså gift i 1868, men kanskje det skal være 1863 ??Men da kan det jo hende at jeg kan finne den vielsen likevel ;-)Takk, Ann-Mary !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Eva Johannessen

Samme par får også Hans f.31.12.1859 og Maria i f.11.5. 1862 i Vardal. Deres far har yrke som Møller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Eva Johannessen

Du kan søke på slektshistorielaget.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Litta Olsen

Jøss, her popper det frem barn !Men hva med tallet som jeg nevnte i (4) ?? Ved dåpen til Martinus.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørg Hukkelberg

Lenka virket ikke,men de er viet 28.10.1859 i Vardal

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Litta Olsen

Vielsen er vel den samme som Ann-Mary la ut (3).I 1865 finner jeg kun en Mathias Christoffersen i Vardal og han er enkemann: LenkeHvordan forklare det ? Et annet sokn ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.