Gå til innhold
Arkivverket

[#71972] Norske Slægter 1915


Gjest Jan Erling Haugland
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Erling Haugland

Takk for det Tove, jeg er klar over at den finnes der, men jeg har tidligere funnet 1912 utgaven på nettet og hadde håpet at kanskje 1915 utgaven også lot seg finne ! Mvh Jan Erling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Jeg har tilgang til denne utgaven, men ikke før neste uke.Så fortell meg hva du vil jeg skal sjekke, så skanner jeg det, og sender deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Gellein Løkken

Hei Jan Erling, du skriver i innlegg 3 at du tidligere har funnet 1912 utgaven på nettet. Kune du tipse oss hvordan man finner den?MvhTrond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Erling Haugland

Trond ! Jeg tror ikke at jeg klarer det raskt. Mener at jeg fikk den som en lenke i ett innlegg for ganske lenge siden. Skal kikke igjenom mine saker om en stund og se hva jeg klarer. Sen meg en mail på jeh-manor(krøllalfa)bredband.net så tar jeg direkte kontakt når/hvis den dukker opp igjen. Mvh Jan Erling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Erling Haugland

Flott at du fikk hjelp av Tommy, her, Trond. Da regner jeg med at du har fått den opp på skjermen. Mvh Jan Erling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.