Gå til innhold
Arkivverket

[#72011] Lars Jacobsen Reed og Ane Marie Henriksdtr.


Gjest Harald L. Bakke
 Del

Recommended Posts

Gjest Harald L. Bakke

No har eg leita lenge etter eventuell død og begravelse til Lars Jacobson Reed og hustru Anne (Ane) Marie Henriksdtr. i Bergen.Lars Jacobson var f. 1807 på Reed i Gloppen og Anne Marie Henriksdtr. var f.1798 i Øvre Standal i Kinn.Dei gifte seg i St. Jørgens Hospital sogn i Bergen 25.01. 1835 side 199b nr. 2 [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8744&idx_id=8744&uid=ny&idx_side=-154>LenkeDei fekk to døtrer som eg har registrert : Berthe Marie f. 31.12.1834 og døyt i St. Jørgens Hospital sogn 25.01.1835 (Same dagen foreldra vart gifte) LenkeLarsine Alida Maria f. 27.05.1837 og døypt i Domkirken den 18.06.1837 ( nr. 59. s. 55) LenkeHer sluttar tilsynelatande alle spor Bergen.Berthe og Larsine finn eg att i Kinn som konfirmerte, Berthe i 1851: Lenkeog Larsine i 1853 nr. 141 s. 62: Her er riktignok mora Anne Marie skreven Endredtr. men det er nok ein feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Trur helst at dette må vere Anne (Sophie) Henriksdtr. dotter til (Hans) Henrik Henrikson Standal som var gift med Mads Berentson Standal.(Hans) Henrik var bror til Anne Marie Henriksdtr. altså meinar eg at denne Anne Henriksdtr, som var fadder i 1853 er syskenbarn til mi tippoldemor Larsine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

I tillegg til Anne Henriksdtr.(som eg trur er den som er gift med Mads B. Standal) er også bror hennar Anders Henrikson fadder i same dåpen. Faren til dåpsbarnet Salomon Henriksen er bror til dei to som er fadder, Anne og Anders.Ellers takk for innspel Egil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.