Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Litta Olsen

[#72019] Hvem var Serine Torgersdtr, f før1815, Toten ?

Recommended Posts

Gjest Litta Olsen

Hun fikk i 1835et uekte barn, datteren Oliane med Ole Davidsen: Permanent sidelenke: LenkeMen jeg greier ikke å finne hende i databasene fra Gjøvik og Toten.Noen som har truffet på hende ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Lurer på om dette kan være Sørine i 1865 Lenke Hun står oppført som Sørine ved dåpen til Oliane.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen
Lenke Vielse nr.39 Søren var altså 39 år i 1840 og kom fra Hurdalen. Deres sønn Davids dåp nr.134. Felles for alt er vel Hveem eie.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Litta Olsen

Carstens Sørine er den samme som i vielsen.Men er det den samme som i 1865 ?Litt komplisert, dette her.........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Jeg har ikke funnet noen Sørine født på Toten 1800-1802.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

I databasen tror jeg at dette må være samme Sørine som Kirsti fant i kirkeboka, men fornavnet er feilskrevet. Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Litta Olsen

Flott at dere fant denne flyttingen - det er liksom linken som manglet !!Nå er jeg overbevist, så tusen takk for hjelpen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hilde Rossing

Sørines konfirmasjon Kildeinformasjon: Akershus fylke, Hurdal, Ministerialbok nr. I 3 (1815-1828), Konfirmerte 1815, side 480-481. Permanent sidelenke: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hilde Rossing

Sørines konfirmasjon Kildeinformasjon: Akershus fylke, Hurdal, Ministerialbok nr. I 3 (1815-1828), Konfirmerte 1815, side 480-481. Permanent sidelenke: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.