Gå til innhold
Arkivverket

[#72020] Hans Olsen Lundgaard død når?


Gjest Gaute Zøllner
 Del

Recommended Posts

Gjest Gaute Zøllner

Hans Olsen Lundgaard og Kristine Kristensdatter giftet seg 1858, Lenke Jeg har lett opp og ned i kirkebøker etter dødsdato uten hell. Finner Kristine som enke i FT 1900. Noen som kjenner disse? Gaute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Hagen

Hei GauteHer finner du dødsfallet, nr 17:Kildeinformasjon: Oppland fylke, Lillehammer landsokn (Mesna) i Fåberg, Klokkerbok nr. 9 (1891-1902), Døde og begravede 1899, side 159. Permanent sidelenke: LenkeMvh Kari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gaute Zøllner

Hei og takk Kari. Jeg har nok vært igjennom denne boken også, men har nok slurvet på slutten. Jeg finner en Kristine død her Lenke nr 4, men ektemannen er feil så det kan ikke være 'min' Kristine. Får lete videre i denne boken.Gaute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gaute Zøllner

Gravsteder sjekker jeg dessverre skjelden, må nok bli flinkere med det også. Skal lage anediagram i vifte til mine søsken barn i USA. Og nå er nesten alle data som blir printet ut på plass. Mangler også dødsdato på Jørgen Andreas Lundgaard f.1869 og Anne Kristine Bøhmer f. 1883. Men disse data er vel ikke tilgjengelig på her på data.Gaute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.