Gå til innhold
Arkivverket

[#72034] Trenger hjelp til å finne når Gladys Etrulia Mc Conell, Abbeyville ble født!


Gjest Birger Forsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Birger Forsmo

Gladys Etrulia Mc Conell, Abbeyville, South Carolina, skal være født i Abbeyville, South Carolina, USA, gift ca 1937. Hun døde 27.10.1939 i Mapple Walley, Seattle, Was. USA. Men når ble hun født?Er der noen som kan hjelpe meg med å finne hennes Fødselsdato?Jeg takker hjertelig for all mulig hjelp!Med vennlig hilsen Birger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

Fant dette på FamilySearchLenkeUt fra dette skulle hun være født 1. november 1908, alderen ved dødsfallet er oppgitt til 30 år 11 måneder og 26 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Forsberg

Hei Birger. I 1910 bor familien i Anderson Ward , Anderson, South Carolina.Calvin Mcconnell, age 25,birthplace South Carolina Nacie Mcconnell, age 23,birthplace South Carolina. Det står Nacie, skal sikkert være Macie. Elanie Mcconnell, age 3, birthplace South Carolina Gladys Mcconnell, age 1, birthplace South Carolina. Hilsen Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Forsberg

Vet ikke om du har bruk for dette her, men likevel... I 1920 bor hun på samme sted, oppført som 11 år, moren er enke og Gladys har fått flere søsken. I 1930 bor hun fremdeles på samme sted, bor hos en tante(grandniece). Alder 21 år. Hun er 'bookkeeper'i 'sewingmachinestore'. Anderson ligger ca. 50 km nordvest for Abbeville.Hilsen Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

HJertelig takk for det! Men Lars Johannessen, din lenke fungerer ikke. Berit Knudsen: Det er hennes pikenavn. Hun ble gift 1937 med Daniel Caspersen. Hun døde 27.10.1939 i Mapple Walley, Seattle, Was. USA og datteren heter Truly (Gladys Etrulia) Casperson, gift med Samuel Kawaha jr.fra Hilo, Hawaii. Henne har jeg snakket med, men hun vet ingenting om sin mors opphav. Moren døde nemlig på barseng.Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

Joda, lenken i innlegg 4 virker den, den er litt 'treig'.Name: Gladys E. Casperson Death date: 27 Oct 1939 Death place: Seattle, King, Washington Gender: Female Race or color (on document): Age at death: 30 years 11 months 26 days Estimated birth year: 1909 Birthdate: Birthplace: Marital status: MarriedSpouse's name: Dan CaspersonFather's name: Calvin Mcconnell Father's birthplace: Mother's name: Macie Mitchell Mother's birthplace:Occupation: Street address: Residence: Cemetery name: Burial place: Burial date: Additional relatives: Film number: 2023706 Digital GS number: 4222863 Image number: 1312 Reference number: rn3911Collection: Washington Death Certificates, 1907-1960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hjertelig takk for det! Til Lars Johannessen. Din lenke får jeg bare 'Flash player Help', selv om jeg venter kommer jeg ikke lenger.. Knut Østbye. det er rette folket. Kom foreldrene hennes også fra Abbeyville, South Carolina, USA? Flott å få foreldrenes navn på plass.Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

(9) Da må du installere avspilleren på maskinen din først. Dette gjør du en gang, følg instruksjonene som dukker opp. Når programmet er installert skal du kunne se all informasjonen som ligger bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hjertelig takk for det, Lars Johannessen! Men når det gjelder dette med avspillerren, så er du nok på feil spor. Jeg har avspiller både på Mac og Windows, så det er nok ikke det som er problemet.Med vennlig hilsen Birger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.