Gå til innhold
Arkivverket

[#72035] register over dødsfall


Gjest Målfrid T. Larsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Målfrid T. Larsen

Finnes der register over dødsfall frem til i dag. Jeg mener å ha sett det en gang i tiden. Jeg var innpå her for noen dager siden. Var forhindret fra å svare noen dager, slik at innlegget mitt ble tatt vekk. men jeg fikk ikke takket dem som ga meg spor å gå etter. Jeg har nå funnet den personen jeg søkte etter. Men jeg må videre for å se om han har eller hadde familie. Først tenkte jeg å se om han lever enda, han var født i 1919, så han kan leve. Jeg vil ikke etterlyse ham med navn, pga familien. Men finnes der noen liste over døde opp til i dag, så er jeg glad om noen kunne fortelle meg hvor. Mvh Målfrid Larsen, Sande.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Sandbu

Kan kanskje være greit å starte med Gravminner på DIS: http://www.disnorge.no/gravminner/index.phpEllers er det ikke slik at innleggene dine forsvinner for godt, de bare forsvinner ut av skjermbildet :-)For å finne igjen ditt eget tema kan du enten klikke på 'Vis neste 50' (eller 100), eller søke i tema ved å skrive ditt eget navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Målfrid T. Larsen

Takk skal dere ha. Jeg fant den jeg leitet etter. Han døde i 1985. Men å komme videre blir vel ikke så enkelt, det er vel for tett opp til nåtiden. Kanskje jeg skulle kontakte historielaget på stedet (i dette tilfelle Orkdal). Jeg har lovet å gå forsiktig frem. Om ikke noen har andre ideer til meg, så får jeg prøve det. Takk igjen. mvh Målfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Helene Erntsen

Hvis han er født i Orkdal så er det skanna kirkebøker ute fram til o.m. 1929. Så da burde det være mulig å finnen en person født i 1919.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Målfrid T. Larsen

Igjen har jeg forklart meg litt dumt. Denne personen som jeg nå har funnet, født i 1919, døde i 1985. Mitt spørsmål er da om der er noen etterkommere. De lever sannsynligvis. Min oppdragsgiver vil ha kontakt med disse, men pga annen familie, så vil han gå forsiktig frem (litt komplisert kanskje) Noen kirkebøker har fødsler opp til 1960, det har jeg sett, men ikke i Orkdal. Jeg kan tenke meg at han muligens kunne ha fått barn fra 1938 og utover. Tr0or nok at historielaget i Orkdal blir min redning. Takk for hjelp til dere alle. Mvh målfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde Rossing

Hvis du vet hvor han er begravet, kan du spørre kirkevergen på stedet om å få oppgitt navn på fester av graven.Lykke til!Mvh Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Du finn alle tema som du har starta ved å søkja på namnet ditt øverst oppe der det står 'søk i tema/gå til nummer'Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.