Gå til innhold
Arkivverket

[#72036] Dødsfall Ellev Paulsen f 1792, Hokksund, Øvre Eiker


Gjest Bjørg Hukkelberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørg Hukkelberg

Jeg greier ikke finne dødsfallet til Ellev(f) Pa(o)ulsen f 12.05.1792 i Øvre Eiker. Ektefelle Maria Gundersdtr døde 04.01.1860. Står ikke om hun er gift eller enke.Han er ikke funnet i ft 1865. Siste barn født 12.11.1832. Er det noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Lurer på om dette er den Ellev du søker opplysning om ? her hos foreldre i 1801: LenkeHåper noen av lokale selktsforskere kan hjelpe deg med kilder her.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Her er vel da vielsen?LenkeDa blir det vel å lete gjennom kirkebøkene, men det er jo en del år mellom siste barnefødsel og 1865-tellingen.:-) Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

Ja, det er rette folket.Takk skal du ha. Har lett litt sjøl,men lurer på om jeg leiter meg 'blind'. Fra 1860-65 finner jeg ham helt sikkert ikke. Da gjenstår finlesing av resterende år. Bjørg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Jeg har lett raskt gjennom 1845-1854 og der fant jeg han ikke ført under døde , men jeg kan ha oversett han. Da prøver vi 1855-1860? :-) Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Bingo! Her fant jeg hans dødsfall i Eiker , Se nr. 76, v. side , 16 april: Ellef Paulsen 68 år: Lenke:-) tålmodig leting gir av og til bra resultat.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

Å, nå blei jeg glad! Kom ikke så langt sjøl. Tusen takk!! Så er det bare å ta fatt på neste nøtt.Bjørg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.