Gå til innhold
Arkivverket

[#72039] Skoger i Vestfold?


Gjest Gunnar Andre Myhre
 Del

Recommended Posts

Gjest Gunnar Andre Myhre

Ved en tilfeldighet kom jeg over Kristian Larsen Thane med 2 barn Klara f. ca 1880 død 5 des. 1888 og Dagny Marie f.9 nov. 1886 død samme dag, på FS. Oppgitt til Skoger i Vestfold. Kan noen rettlede meg til rette kirkebok. Eller kan noen hjelpe her?Gunnar Andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Inge Apesland

Eller nærmere bestemt: Buskerud fylke - Drammen kommune. Skoger er del av Drammen kommune (siden 1960-tallet ?) og er derfor listet under Drammen.mvh Knut Inge Apesland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Næss

Skoger er komplisert og inneholder også Strømsgodset til visse tider. Det er antagelig nr 22 på denne siden: Buskerud fylke, Strømsgodset, Ministerialbok nr. 1 (1885-1909), Døde og begravede 1889, side 248. LenkeEtternavnet er Thoen ikke Thane som antagelig er en 'norsk-amerikansk' tolkning. Dagny Marie finnes imidlertid ikke på samme sted og samme dato.Mvh Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Andre Myhre

Inger, Knut Inge , Takk for hjelpen.Tore, kjæmpetakk. Da fikk jeg avklart dette. Jeg / samboer har flere aner som heter Kristian Thane med far Lars så her begynte pumpen å slå gitt. Godt å få avklart ting. Kjempetakk.Gunnar Andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.