Gå til innhold
Arkivverket

[#72050] Johan Andreas Berntsen, f 1849 i Ålesund


Gjest per evensen
 Del

Recommended Posts

Gjest per evensen

Jeg forsöker å finne dåpen til Johan Andreas Berntsen, f 1849 i Ålesund, men finner ingen kirkeböker som dekker dette. I tillegg vet jeg at faren het Bernt Pedersen. Jeg finner igjen Johan Andreas som snekkersvenn i Kristiania i 1875Kan noen gi meg et råd for å finne dåpen hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde Rossing

Søsken er Berthe Siverine 1846, Anne 1847, Anne Petrine 1854,alle døpt Borgund Møre og Romsdal.Vet ikke om det er noe kjent?Mvh Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

beklager, gløymde linken til konf, men andre har den med. Her er dåpen. (nr. 10 1950) Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Borgund, Giske i Borgund, Klokkerbok nr. 528C07 (1844-1854), Fødte og døpte 1850, side 56. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16015&idx_id=16015&uid=ny&idx_side=-57>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Veit ikkje kva som er enklast å lese, men her er den også i ministerialboka (framleis nr. 10) Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Borgund, Giske i Borgund, Ministerialbok nr. 528A08 (1848-1858), Fødte og døpte 1850, side 30. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2260&idx_id=2260&uid=ny&idx_side=-31>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest per evensen

Mange takk til alle bidragsytere! Jo, dette er riktig person. Kan noen tyde hva som står i kirkeboken for dåpen?Med takknemlig hilsen Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Foreldre Bær(e)nt Pedersen og Susann Ingebriktsdt. Hellesvig. Faddere: Bernt Peders., Lars? Anbjørns., Anton Davids.?, Susana Pedersd., Berta Pedersd. Alle af Hellesvig.Bernt og Susanna i 1865 Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.