Gå til innhold
Arkivverket

[#72054] Døde, (barn?) Thane i Sparbu, 1850


Gjest Gunnar Andre Myhre
 Del

Recommended Posts

Gjest Gunnar Andre Myhre

På FS fant jeg denne men kan ikke finne den under Sparbu.THANE(sansynlig et eller 2 barn); bosted 1850, DØD 26.sept 1850, SPARBU, NT Foreldre; Christian Degen Thane og kone Anne Gurine Tiller. Dette står oppført 2 ganger. Christian og Anne Gurine var bosatt i Trondheim så jeg ble litt forundret, men jeg mangler dødsdato på 2 barn så dette var innteresant. Noen som kan hjelpe meg? Har selv sett (prøvd) de tre anex-kirkene der uten hell.Gunnar Andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Andre Myhre

Hei Gro.Det sto desverre ikke mere en dette, men sansynligheten for at han heter Lauritz Christian er stor. Han ble født 14 feb. 1845 i Trondheim og jeg har ikke klart å finne han. Den andre av barna som jeg mangler er Christian Ferdinand f. 21 april 1847.Gunnar Andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Andre Myhre

Jeg kom til å tenke på noe her.Ane Gurine Tiller f. 31 mars 1811,(mor til barna) er også borte rundt 1850, kanskje hun også er død der oppe?Gunnar Andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.