Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Mariann Stokken

[#72067] Vigde i Førde eller Kinn? Sogn og Fj. Zackarias Johannesen og Anna Marie Simonsd

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Eg har funne dette på Fam.Search:SACARIAS JOHANNESEN Marriage: 11 NOV 1787 Forde, Sogn Og Fjordane, NorwayZACARIAS JOHANSEN Marriage: 21 OCT 1787 Svano, Sogn Og Fjordane, NorwayZACARIAS JOHANSEN Marriage: 11 NOV 1787 Kinn, Sogn Og Fjordane, NorwayEr det nokon som kan finna dette igjen i krk.boka? Eg leitar etter vigsla til Zacharias Johannesen og Anna Marie Simonsdtr.Dei er her i 1801: LenkeVenleg helsing Mariann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

PS:eg har sjølvsagt prøvt å finna dei i krk.boka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne J  Engmo

Tror det er dem vi finner her,ca. midt på sida helt til høyre:Det står iallefall Anna Marie Simonsdatter af Stavanger,ellers var det ikke godt å lese men tror det står Zacarias Johanesen først Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne J  Engmo

Trolovelsen var 21 oktober,vielsen 11 nov.Ser at trolovelsen står helt til venstre vis a vis vielsen,der er navnene tydeligere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Tusen takk Anne :-)Dette var trulovinga, men kvar er vigsla?Eg trur ikkje det er Stavanger, men det var ikkje lett å lesa.Venleg helsing Mariann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Åja, no ser eg vigsla og :-)Kan tru eg har sett mange gongar på akkurat dei! Men Z`en var ikkje lett å sjå, tusen takk igjen :-))Eg lurar på om det kan vera Davanger(er det logisk, nokon som veit?) det står som gardsnamn på henne?Venleg helsing Mariann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arne Solås

Stavang finnes litt sørøst for Florø, Mariann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Aha, tusen takk til begge :-))Sidan Stavang er i Florø, var det difor dei gifta seg i Kinn?Venleg helsing Mariann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Aha, no forstår eg :-) Tusen takk til dykk begge :-)Venleg helsing Mariann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Innlegg nr.10 viste ikkje før etter eg hadde lagt inn 11...merkeleg. Smør på flesk heiter det visst :-)))MS.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.