Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Rolf Theodorsen

[#72069] FT 1900.

Recommended Posts

Guest Rolf Theodorsen

Prøver å finne en person. Gjør flg: alle områder, etternavn; Henriksen,Østfold 54 ant. får deretter opp Moss 51 og Jeløy 3.Det er jo mange Henriksen'er i Østfold, hva gjør jeg galt? Rolf

Guest Tom Erik Grannes

Prøv Etternavn/Børjar på/ hen. og merk av alle mulige og umulige varianter av Hen(d)rik/chs (en).teg

Guest Helge Hålåsæter

Du kan altså velge Østfold som område, etternavn som Børjar på Hen, fornavn (Har du ikke det ?) eventuelt fødselsår -

Guest Rolf Theodorsen

Takk! Har prøvd mange forskjellige navn og varianter,men det kommer alltid opp Moss og Jeløya, hvor er andre Østfold kommuner? Rolf

Guest Frank H. Johansen

Jeg får opp 862 personer i Østfold når jeg søker på etternavn begynner på 'Hen' og krysser av for alle ulike varianter av Henriksen / Henriksdatter.

Guest Rolf Theodorsen

Takk! Jeg forsøkte meg med Henriks.istedenfor Henriksen og da fikk jeg et annet resultat.Det hadde vært lettere for oss søkere hvis det ble brukt samme mal i de forskjellige kommuner! Rolf

Guest Gro Berit Sternang

Lurt å bruke minst mulig bokstaver, se innlegg 3.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.