Gå til innhold
Arkivverket

[#72080] Kvar gifta Ole Fredrik Hagemann seg, og kvar var han fødd?


Gjest Ole Øystein Nybø
 Del

Recommended Posts

Gjest Ole Øystein Nybø

Ole Fredrik Hagemann var forpaktar av prestegarden i Herøy, M&R frå 1826 til 1840. Han gifta seg med Alet Marie Kristoffersd. Lid i Ørskog, truleg på 1820 talet. Og dei fekk sonen Fredrik Adolf i Herøy i 1827. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=15945&idx_id=15945&uid=ny&idx_side=-42>LenkeI Herøyboka side 202 står det blant anna at Ole Fredrik var fødd 1764 og døydde 12/3 1840.I KB står det at han var 80 år gamal då han døydde, altså fødd i 1760. Permanent sidelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J  Engmo

Hva er det som ikke stemmer ? Fredrik Adolf skulle jo være født i 1827,da er han vel ca. 39 år i 1865 (et år - er vel ganske vanlig ! Aleth Marie er ikke oppgitt fødselsår på så vidt jeg kan se,men fant dåpen i Ørskog i 1786(helt nederst h. side) Lenke og hun er oppgitt å være 78 år i 1865,det stemmer vel bra det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ole Øystein Nybø

Som venta så var ikkje dette berre enkelt å få svar på. Men takk til dokke som har prøvd.Berit stoler ikkje heilt på FS skriv ho, og det gjer vel heller ikkje dei fleste av oss. Men du verden for eit makelaust redskap for å finne trådar med. Og slik var det også denne gong. Ho har funne det som ein må tru er foreldra til Ole Fredrik, og det er eit bra spor. Men likevel, der stoppar eg opp igjen.Eg har og leita i boka 'Militærfamilien Hagemann' som ligg på nettet, men heller ikkje der finn eg dei nemnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.