Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Kai Løseth

[#72087] Pantebøker Nordre Sunnmøre 1817 - 1830

Recommended Posts

Gjest Kai Løseth

Eg finn Pantebøker til 1816. Dei neste er frå 1831. Perioden 1817 - 1830 ser ut til å mangle. Er desse Pantebøkene ikkje skanna - eller er dei bortkomne?Helsing Kai Løseth

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kristian Hunskaar

Pantebok nr. 3 for Nordre Sunnmøre (1816-1831) er skanna, men ikke indeksert, etter det jeg kan se.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kai Løseth

Då tyder vel det på at den vert lagt ut etter kvart - berre å glede seg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kai Løseth

Har vore inne og leita omlag ein gong i veka, men kan ikkje finne Pantebok 2Ca 03 for Nordre sunnmøre for perioden 21.06.1816 til 22.10.1831 enno. Har forståing for at materialet må takast i tur og orden - og ikkje alt på ein gong. Men går det at å få ei antyding på kor lenge det vil ta før indekseringa er gjort?MvhKai Løseth

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kristian Hunskaar

Oppgaven ligger til Statsarkivet i Trondheim, og selv om Riksarkivet jevnlig leverer oversikter over gjenstående indekseringsoppgaver, er det vanskelig for meg å antyde når akkurat denne protokollen vil bli tatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kai Løseth

Takk for svar!Kai Løseth

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kai Løseth

No er Pantebok 2Ca 03 for Nordre Sunnmøre 1816-1830 lagt ut - og takk for det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.