Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Ellen Govertsen Trøgstad

[#72092] Christopher Gullichsen, Skedsmo

Recommended Posts

Christopher Gullichsen, Skolsæg?? ble i 1783 gm Kari Andersdatter, men dør allerede 27/10 1796- 42 år og 3 mnd. Han burde være født i 1754/1755, men her er det 2 kandidater som begge er døpt 23/2 1755. (Kirkebok for Skedsmo 1737-1759) 1755 nr. 18 og 19. Kan noen hjelpe meg å tyde? Er det noen som kjenner til gårder på Lørenskog og Skedsmo? Finnes det en 'slektsforening' i dette området? Vennlig hilsen Ellen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Jeg tenkte jeg skulle sjekke fadderne til barna, men så ser jeg at det ikke finnes kirkebok med fødte i tiden 1760-1814/15.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Har prøvd å lete etter Gullich i Skedsmo, og alt jeg fant var dette Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hilde Rossing

Ser ut som det er en Søren Skolsæg som er vitne ved trolovelsen (2)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Ang. vielsen i (2) så er det par nr.16 og ikke 10.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til Berit og Hilde.Jeg har 3 Christopher til. Det passer ikke helt med alderen som ble oppgitt ved hans død, men det hadde vært fint å utelukke disse. Trenger hjelp til tyding. Kan noen fortelle meg - step by step- hvordan man lager disse fine Lenkene? På forhånd takk. Vennlig hilsen Ellen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er de 3 Christopherne:(kirkebok Skedsmo 1737-1759)nr. 1 1753 nr. 41 1754 nr. 140 1755Vennlig hilsen Ellen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Søk i- Søk i tema- etter: lage lenker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.