Gå til innhold
Arkivverket

[#72105] Inger Tomine Olsdatter


Gjest Inger-Marie Næsset
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger-Marie Næsset

Kan noen hjelpe meg å tyde navn på foreldrene til Inger Tomine. Jeg ønsker også veldig å finne ut hvem som var faddere. Hun står som nr. 10.Lenke mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest arnvid lillehammer

Her er det noe rart! Ved dåpen er ho kalla Inger Tomine, men ved konfirmasjonen står det då vitterleg Inger Torine. Og ved dåpen er det sagt at ho er født 24. januar, medan fødseldatoen hennar er oppgitt til 26. januar ved konfirmasjonen. Foreldra var ved dåpen inderst Ole Pedersen Emdal og Mariken Simensdatter. Ved konfirmasjonen er faren sagt å vera husmann Ole Pedersen Voie i Drangedal. Vennleg helsing Arnvid L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger-Marie Næsset

Tusen takk for hjelpen.Jeg hadde også lest det som at hun het Inger Tomine. Så jeg satser på at det er riktig.Mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

Tror det her dreier seg om to forskjellige Hvis vi ser på FT 1865 er det to stk Inger T Olsdt 18 år Den ene f.i Drangedal 26 januar er vel hun som konf,(2)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

Konf til Inger Thomine som er f.24 januar Kildeinformasjon: Telemark fylke, Sannidal, Ministerialbok nr. 9 (1855-1873), Konfirmerte 1863, side 85. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Aabøe

Hei, Inger-MarieHer er det jeg har registrert av hennes forfedre noen generasjoner bakover. Håper det kan være til litt hjelp.m.v.h. Gunnar.

bilete7558.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger-Marie Næsset

Tusen hjertelig takk.Dette var kjempebra. Nå har jeg litt å se på i helgen men først må jeg feire min manns fødselsdag.Mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.