Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Tonny Mandrup

[#72173] Carl Otto Paulsen f. 1825 i Oslo

Recommended Posts

Guest Tonny Mandrup

Carl Otto Paulsen f.24 okt. 1825 i Oslo. Gift i Oslo 1850 med Hanne Margrethe Jensdatter f.27 feb 1827 i Oslo. De fikk 3 barn Caroline Louise f. 1855,Thorstein Storm f. 1860 og Sigrid Kristine Otilie f.1865 ( Min Farmor ) Fant Familien i 1865 tellingen for Oslo. Har senere funnet litt om barna Men foreldrene deres, hvor ble det av dem ? Er der noen der kan hjelpe med det spørgsmål.Med vennlig hilsen Tonny Mandrup.

Guest Berit Knudsen

Det er jo en mulighet for at resten av fam. kan bo i Aker i 1875. Aker er ikke med i tellinga i 1875.

Guest Tonny Mandrup

Tusen takk til både Hilde og Berit. Jeg har funnet at Caroline har giftet seg i Oslo. Thorstein har reist til Danmark og har fått dansk indfødsrett.Og min Farmor reiste også til Danmark. Men mine oldeforeldre klarer jeg ikke å finne opplysninger om etter 1865 tellingen. mvh. Tonny.

Guest Berit Knudsen

Konf. til Sigrid 26/9 1880 i Ø.Aker, nr.26 Lenke Da bør du kanskje lete i Ø.Aker etter evt. dødsfall eller flytting.

Guest Tonny Mandrup

Igen sier jeg tusen takk til både Hilde og Berit, jeg skal lete mere i morgen.mvh.Tonny Mandrup

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.