Gå til innhold
Arkivverket

[#72216] Jens Olsen og Severine Jonasdatter, viet 5.des 1858, Brunlanes.


Gjest Sissel Johnsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Sissel Johnsen

Paret som er nevnt over finner vi i kirkebok her Permanent sidelenke: LenkeTolker jeg brudgommens føde-og oppholdssted riktig når jeg sier Brunlaug, nu Laurvig?Jeg lurer på hva som skjer med dette paret videre, og Jens Olsens fortid. det står at han er enkemand.Severines familie har jeg styr på.Håper på litt hjelp.Sissel Johnsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

I så tilfelle er vielsen til foreldrene her. Nest øverst på høyre sideKildeinformasjon: Vestfold fylke, Brunlanes, Ministerialbok nr. 2 (1802-1834), Ekteviede 1813, side 426-427. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=3068&idx_id=3068&uid=ny&idx_side=-211>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissel Johnsen

Etter mye detektivarbeid har jeg nå funnet ut at paret reiste fra Porsgrunn til Quebec 30.05.1865, med barken Northcote. Med var Jens' fem barn fra et tidligere ekteskap. Jeg trenger hjelp for å finne ut hva som skjedde med dem videre. Legger ved linken til DIS slektsforum, hvor jeg også har bedt om hjelp.LenkeSissel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.