Gå til innhold
Arkivverket

[#72248] Skifte/dødsmelding frå Sogndal


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Finnes det skifte (evt.dødsmelding) etter Karl Halvorsen d.i Stedje, Sogndal 03.10.1913.Skulle så gjerne visst kva barna hans heitte.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk for svar!Har du greie på om det går an å finna ut noko om kvar det vart av alle barna til desse to (kona til Karl døydde 30.01.1912), fire av dei vart fødde i Bergen.Eg har til no(har ikkje leita gjennom alt enno),funne fire fødde i Stedje, Sogndal.Georg f.1910 sine etterkomarar i Canada, meinar at iallfall han vart sendt til ein barneheim.Kanskje det er Fylkesarkivet i S.og Fj. eg må henvenda meg til?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svehn Ruskelöv

Hei Mariann!Dette er hva jeg fant ut i går om barn til Karl Halvorsen og Oline Antonine Andersdtr.Björgum,og jeg fant som du 8 barn (4 i Bergen og 4 i Sogndal).Karl og Oline blev vigde 19/6-1891 i BB/Bergen.En datter Anna Olivia f. 3/12-1891, död liten 7/10-1892.Barn födte Årstad/Bergen : Anna Olivia f.14/12-1894, Halvor f.27/1-1896, Sigurd f.10/10-1898, Gunhilde f.8/3-1901.Barn födte Sogndal : Synneva f.23/11-1903, Artur f.25/3-1906, Karl Martin f.2/11-1908, Georg f.26/7-1910.Da blir det og finne ut hvor alle desse barn blev av.Mvh,Svehn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ja, det hadde vore interessant og visst om det fantes ei 'mappe' på desse barna, vil nesten tru det, men eg må kanskje ta kontakt med Fylkesarkivet i Sogn og Fjordane.Dersom ikkje Yngve Nedrebø ser dette, og har eit betre forslag.Men ein ting, kvar fann du Anne Olivia som var f. 1891? Finn henne ikkje i Aarstad.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ja, det er hans gravstaein, fann den ein dag før denne veka.Men Bergen er ein av dei få kommunane som fortsatt held på den gamle 'regelen' om at namnet på festar er taushetsbelagt, så eg har sendt brev til Kirkevergen, med eit brev inni, til festar. Vonar eg får svar!!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg trur også at dette er broren Karl Martin, sjølv om etternamnet er blitt til Tornøe. Dei andre kalla seg Karlsen.Han har sikkert blitt 'adoptert', han var berre 4-5 år då begge foreldra døydde i løpet av kort tid.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svehn Ruskelöv

Hei igjen!Jeg glömte og skrive att den förste Anna Olivia var födt 3/11-1891 i Sogndal og död der.Jeg hadde også funnit Karl Martin Tornöe gravlagt i Tjugum/Balestrand födt samme datum/år, en tilfeldighet eller ikke, han kan ha fått ett annet efternamn når han blev adoptert.Mvh,Svehn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svehn Ruskelöv

I Gards- og ättesoge for Balestrand b. 2 under Bale/bruk nr.100 på side 373 står det nämnt : Alida Tornöe f. 1866, fosterson Karl Tornöe f. 1908 fra Sogndal fikk bruket, maskinsjef på F.S.F., gift med Liv Vindedal f. 1916 fra Lärdal, 7 barn, 3 sönner og 4 jenter.Her finnes det også mye/mer info om desse barn, vil du vete mer om de så kan du kont. mig på mail sg.ruskelovalfakröllcomhem.seMvh,Svehn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Ølmheim

HeiDette var gøy, dere er flinke. Her er mykje nytt som eg ikkje har funne... Og ikkje minst kjempegøy og finne slekt i Canada :-)Bestefar min, Karl Martin Tornøe og alle hans etterkommere ligger her www.selboskar.no/Slekt.htmResterende av hans søsken veit vi/eg lite om.Takk til deg Marianne... vi må søke videre etter meir infomvh Gunnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Veldig gøy for meg og :-))Det byrjar med å hjelpa nokon i Canada, og så visar det seg at det er slekt i Norge som ikkje veit også :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei igjen :-) Ja, ho har eg funne, leita etter henne som død, sidan ho ikkje var saman med foreldra i FT1900. Takk likevel :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.