Gå til innhold
Arkivverket

[#72249] Ny Nøtt Møre Og Romsdal


Gjest Ragnar Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Ragnar Olsen

Jeg leter etter forfedre til:Rasmus Elias Pedersen født 1822, og hans koneMalene Larsdatter født 1830 ant.f. på Blindem (Blindheim).Begge skal være født i Borgund Prestegjeld.De har mange barn, en er Lars Peter Rasmussen Blindheim født 03.01.1857.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ragnar Olsen

Odd Brede.Tusen takk, da er jeg et skritt videre.Kansje noen klare mere bakover også, kansje det står i en Bygdebok om noen her.Takk for hjelpen Odd.MVH Ragnar Olsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ragnar Olsen

Odd Brede.Betyr dette at foreldrene til Rasmus er:Peder Pedersen og Ragnhild Willumsdatter gift 04.07.1819.Foreldrene til Malene er:Lars Larsen og Inger Monsdatter gift 08.06.1824.Jeg har ikke vært borti Ekteskapsinngåelse til sine foreldre tidligere.Med HilsenRagnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ragnar Olsen

Odd Brede.Jeg fikk besked om å legge inn innlegget en gang til.Odd Brede.Betyr dette at foreldrene til Rasmus er:Peder Pedersen og Ragnhild Willumsdatter gift 04.07.1819.Foreldrene til Malene er:Lars Larsen og Inger Monsdatter gift 08.06.1824.Jeg har ikke vært borti Ekteskapsinngåelse til sine foreldre tidligere.Med Hilsen Ragnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.