Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Andreas Rindal

[#72253] Tydehjelp (igjen)

Recommended Posts

Gjest Steinar Olsen

heiher en annen utgave som virker litt lettere å lese. LenkeSteinar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Aud Sandbu

Moderen Berthe Amundsdr. fra Krogstad udlagde til Barnefader Ole Poulsen, ligeledes derfra ere nu begge flyttet til Wæggerpl.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen
Lenke Se på de 2 nederste linjene på venstre side: Søndag efter nyaar blev udyst for Ole Poulsen og Birthe Amundsdr. Vægger, ......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Andreas Rindal

Takk skal dere alle ha. Berit. Hvor fant du den siste lenken? Er dette en utlysning til ekteskap i 1819?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jon Erik Berg-Hansen

Vielsen finner du 3 sider lenger bak (s.402 nr.16): Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Andreas Rindal

Her var det mye flott info. Takk til alle! Mulig jeg er litt dum nå, men jeg forstår ikke hvor de gifter seg. I hvilken kirkebok?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Andreas Rindal

Nå ser jeg dette ligger under Enebakk. Er det en feil i arkivet eller lå dette området under Enebakk før kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Jeg forstår ikke det siste spørsmålet ditt. De ble viet i Enebakk kirke. Som du ser i Lenke i (4) så står det Enebakk øverst på kirkeboksiden. Om det ikke skulle være synlig så kan du klikke på billedinformasjon/øverst.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anette Skogseth Clausen

Til Andreas Rindal,Vi opplever problemer med e-postadressen din, eller rettere sagt, innboksen din. Kan du sjekke at den ikke er full eller evt. fjerne digitalarkivet@arkivverket.no fra spam-filteret ditt?Alle automatiske bekreftelser som vår server sender til deg når det skjer noe i 'dine' debatter, kommer i retur til oss. Det er uheldig at du ikke kan få meldinger om aktivitet samtidig som det er dumt for oss at vi får full innboks pga mail delivery.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.