Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Litta Olsen

[#72256] Skifte etter Borghild Hilt Kühnell, død 4 okt 1927 mm.

Recommended Posts

Guest Litta Olsen

HeiJeg har med god hjelp funnet ut at hustruen til Hans Kristian Kuhnell døde i Bergen 4 oktober 1927 og jeg skulle gjerne vite om det står noe om mann og barn ved hendes død.En Hildegard Dagmar Kuhnell dør 21 juni 1944 og jeg lurer på om dette kan være en datter ?Kuhnell-navnet er svært uvanlig i Norge, så jeg går ut fra at der er en sammenheng her.På forhånd takk!

Guest Yngve Nedrebø

Borghild Hilt Kühnell døde 4. oktober 1927, 47 år gammel, og etterlot seg enkemann Hans Christian K. og tre barn. De to eldste var fra hennes første ekteskap, den yngste var med enkemannen: Alfhild Lysne, Kurt Larsen, 18 år, og Walter Kühnell, 9 år. Enkemannen fikk attest i 1930 for inngåelse av nytt ekteskap.Hildegard Dagmar Kühnell var født i Kolvereid 24. oktober 1896, og var skilt. Hun etterlot seg ikke barn, men hadde en søster Anna Marie Andersen Strømmen i Ytre Arna.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.