Gå til innhold
Arkivverket

[#72256] Skifte etter Borghild Hilt Kühnell, død 4 okt 1927 mm.


Gjest Litta Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Litta Olsen

HeiJeg har med god hjelp funnet ut at hustruen til Hans Kristian Kuhnell døde i Bergen 4 oktober 1927 og jeg skulle gjerne vite om det står noe om mann og barn ved hendes død.En Hildegard Dagmar Kuhnell dør 21 juni 1944 og jeg lurer på om dette kan være en datter ?Kuhnell-navnet er svært uvanlig i Norge, så jeg går ut fra at der er en sammenheng her.På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Borghild Hilt Kühnell døde 4. oktober 1927, 47 år gammel, og etterlot seg enkemann Hans Christian K. og tre barn. De to eldste var fra hennes første ekteskap, den yngste var med enkemannen: Alfhild Lysne, Kurt Larsen, 18 år, og Walter Kühnell, 9 år. Enkemannen fikk attest i 1930 for inngåelse av nytt ekteskap.Hildegard Dagmar Kühnell var født i Kolvereid 24. oktober 1896, og var skilt. Hun etterlot seg ikke barn, men hadde en søster Anna Marie Andersen Strømmen i Ytre Arna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.