Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Ulrika Lundin

[#72260] Dödsmelding

Recommended Posts

Guest Ulrika Lundin

Kan jag få hjälp med att få reda på vad som står i dödsmeldingen för Ellinor Johannessen, född 16 januari, 1921 och död i Bergen 22 mars, 1997?

Guest Jörgen Ingman

Hej Ulrika!Om du vet i vilken församling (menighet) hon dog i kan du förmodligen få hjälp om du kontaktar den församlingen. Om det rör din släkt bör du kunna få upplysningar.Mvh, Jörgen

Guest Ulrika Lundin

Hej Marianne! Jag antar att du menar att Ellinor finns med i databasen www.disnorge.no/gravminner? Mannen, Carl Johannessen född 1894-07-08 i Bergen och död 1983-01-08, som hon ligger begravd med är bror till en kvinna, Theodora Johannessen, som ingår i en släktberättelse jag håller på att skriva.Men jag vet inte om Ellinor var hans dotter eller hustru (stor ålderskillnad) och om Carl fick några barn? Det är det jag försöker ta reda på för att kunna fråga ättlingarna om Carls och Theodoras familj.Hälsningar Ulrika

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.