Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Arthur M. Pilskog

[#72267] tyding av tekst 1812 Nils

Recommended Posts

Gjest Arthur M. Pilskog

Kan noen lese om Nils for meg, jeg har klart dette:Født 31. august 1812..... Handegaard gift Marthe Larsdtr F Oblingerahugen Johannes Handigaard Johannes Prestgaard Kari Eidierhaugen Johannes Handigaard Torbjor Handi gaardKildeinformasjon: Hordaland fylke, Strandebarm, Ministerialbok nr. A 4 (1788-1817), Kronologisk liste 1812, side 94. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11680&idx_id=11680&uid=ny&idx_side=-94>Lenke Permanent bildelenke:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Egil Russøy

Eg trur det skal være 'Siur Larssen'mvh Egil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arthur M. Pilskog

Ja takk, Egil, det tror jeg kan være riktig. Men hvilken stor forbokstav skal det være først i Handigaard. H er ikke riktig? Og skal det være Handigaard?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kjell-Arne Mellum

Født 31. august 1812. Foreldre: Sjur Larsson Handegaard og Marthe Larsdtr Faddere: Ole Linderhaugen, Johannes Handegaard, Johannes Prestgaard, Kari Eide, Johannes Handegaard, Torbjør Handegaard.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arthur M. Pilskog

Takk til Kjell-Arne. Dette ser riktig ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.