Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Sissel Johnsen

[#72280] H. Halvorsen Næss/Betsy Alise - kjenner noen til dem?

Recommended Posts

Gjest Sissel Johnsen

I 1865 reiste disse to med barna fra Porsgrunn til Quebec. H. Halvorsen Næss 46 m* 131 Betzy Alise Næss* 43 f* wife 132 Johan Hagbarth Næss* 13 m* child 133 Diana Marie Næss* 11 f* child 134 Margrethe Camilla Næss* 10 f* child 135 Frederikke Elise Næss* 8 f* child 136 Julius Otmar Næss* 6 m* child 137 Halvor Frederik Næss* 5 m* child 138 Mathilde Marthine Næss* 3 f* child 139 %Olaus Henrik% 12 m* %foster son% LenkeKjenner noen til familien og hvor den kom fra? Jeg har selv mye familie med navnet Nes/ Næs/ Næss. De kommer fra Brunlanes. Kan ikke si jeg kjenner igjen disse navnene. Vil jo tro at familien er fra Vestfold eller Telemark.Sissel Johnsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Sissel Johnsen

Jeg har nå funnet ut at familien er fra Moss og at det da ikke er min slekt. så da trenger jeg ikke mer hjelp her.Sissel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.