Gå til innhold
Arkivverket

[#72281] Kinn, Døypte 1785-1821, reigster


Gjest Harald L. Bakke
 Del

Recommended Posts

Gjest Harald L. Bakke

Tips til dei som leitar etter døypte i Kinn 1785-1821:For dei som ikkje er oppmerksom på det har presten Rennord laga eit register over alle døypte i Kinn 1785-1821 med sidetilvisning på sidene 357 - 363 i Ministerialboka for Kinn.Dette er veldig nyttig for dei som leitar etter døypte då det fram til 1812-13 er krevande å lese.-Harald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Tomter

Jeg forsøker å finne Jøe Hendrichsdatter iflg folketelling født 1800 i Kinn. Men jeg finner hverken henne eller det registeret til Rennord. Hvilken bok er det i ? Finner det ikke i Ministrialbok 1785-1821, eller noen av Kinnbøkene. Jeg er kanskje flink til å lete, men dårlig til å finne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Her har du reisteret over Døypte i Kinn 1785- 1821 ordna i kolonner for kvar forbokstav, men dei døypte står ikkje i alfabetisk rekkefølge. Jøe kan du kansje finne under Jøde eller Gjøde. (eg har ikkje sett etter) Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Foreldrer Henric Eliassen Hovden og hustru Sønneva Nielsdtr.Eg ser at to av fadrane hennar Anders Mathiassen Kietang og Lovise Jacobsdtr.Kietang er mine 3x Tippoldeforeldrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.