Gå til innhold
Arkivverket

[#72305] Gamalt Fraa Valdres. Av O. K. Ødegaard. Utgitt 1911. Er det interesseant?


Gjest Lars Ove Wangensteen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jonny Mydland

Hei, Lars Ove! Igjen takk for det store arbeidet du legger ned! For min del er kapittelet om 'Spelemenna' interessant (jeg har også en kamerat som sluker ALT om spelemennene i Norge!). Og jeg vil jo tro at de mange som har sine røtter i Valdres vil være interessert i denne boken? Beste hilsener Jonny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Hovda

Du gjer ein flott jobb med alt du legg ut, Lars Ove, men 'Gamalt fraa Valdres' vart trykt opp på nytt av Valdres Historielag i 1997, og er derfor lett tilgjengeleg. Fint om du legg tid og arbeid i å legge ut skrifter som er vanskeleg å få tak i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Tore (5)Lett tilgjengelig er vel å ta litt hard i. Ved søk på Bibsys er det bare Nasjonalbiblioteket og noen Universitetsbiblioteker som har den nye utgaven til utlån, og da synes ikke jeg den er lett tilgjengelig.Men flott at du gjør brukerne her oppmerksom på dette. Da kan de som ønsker det bestille hele boken fra Valdres Historielag http://www.valdreshistorielag.no/(For øvrig reiser jeg til Vang og Steile på fredag og blir der i helgen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.