Gå til innhold
Arkivverket

[#72376] Kommer ikke inn på KB


Gjest Solveig Håklev
 Del

Recommended Posts

Gjest Tore Trollsaas

Kommer heller ikke inn. Lenkene er borte, det er bare tekst uten underliggende URL. Kanskje noen med ved et uhell har slettet del av formateringsreglene i malen(e) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Victor Fjellman

Det må ha skjedd noe i løpet av natten. For fredag kveld, gikk det helt greit som vanlig og komme inn på kirkebøkene. Må nå lørdag morgen, så er det helt umulig og komme inn på hvilken som helst av kirkebøkene. Og jeg som hadde gledet meg til å jobbe i helga med slekta. Og da trenger jeg kirkebøkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Helene Erntsen

Kommer ikke inn her heller. Hvorfor skjer dette bestandig i helgene? Sitter midt i en jobb og alt stopper opp. Ergerlig. (vi er bortskjemte!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn Johannessen

Plutselig skjer det noe rart når jeg prøver å komme inn i det skannede kirkebøkene: Etter at jeg har klikket på 'Lesa skanna kyrkjebøker', kommer det kun opp ei blank side. Det virket fint til for en halvtime siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn Johannessen

Jeg prøvde nå å klikke på en lenke i en av debatt-trådene - og fikk opp følgende feilmelding:Error kb_0006d: Page switch error! MySQL error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ') and (brukernr = 38689) limit 1' at line 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Trond Øivindsson Lunde

Error kb_0002: Querying commune failed! MySQL error: Illegal mix of collations (latin1_danish_ci,IMPLICIT) and (utf8_general_ci,COERCIBLE) for operation '='

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Øivindsson Lunde

Meldingen i kveld er for det meste: Error kb_0002: Querying commune failed! MySQL error: Illegal mix of collations (latin1_danish_ci,IMPLICIT) and (utf8_general_ci,COERCIBLE) for operation '='

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Værnes

Hei TrondJeg har ikke problemer med å komme inn fra min PC, har prøvd flere kirkebøker. Hvilke bøker har du problemer med?Mvh Mette Værnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Jf. min påstand om databasefeil i går - dette kan være en feil knyttet til et begrenset antall kilde-IDer. Det er derfor av interesse å få greie på hvilke kirkebøker som gir disse feilmeldingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.