Gå til innhold
Arkivverket

[#72391] Feil ved søk på personer?


Gjest Inger Eik
 Del

Recommended Posts

Jeg gjorde et søk på et bestemt navn og fikk opp en lang liste der denne personen hadde deltatt i diskusjoner. Men hvis jeg prøver å åpne noen av diskusjonene, får jeg følgende melding: 'Ukjent debattforum. Kanskje det er feil i lenkja du går inn frå? Ta kontakt med Digitalarkivet på digitalarkivet@arkivverket.no.'Dette gjelder uavhengig av om diskusjonen er av gammel eller ny dato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det var rart. Eg søkjer på Inger Eik, får opp ei lang liste og kan trykja meg inn på kvar av dei utan problem. Kan du leggj ainn her kva som står i adresselinja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnet jeg søkte på var Rosenkilde. Prøvde nå igjen, og denne gangen gikk det greit, ingen feilmelding.Jeg prøvde også et søk på mitt eget navn før jeg opprettet denne tråden, og det gikk også greit. Vel det må ha vært noe midlertidig da...Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.