Gå til innhold
Arkivverket

[#72400] søker familien min med familie navn rasmussen og tvervik fra tvervik i beiarn


Gjest anita helen rasmussen
 Del

Recommended Posts

Gjest anita helen rasmussen

hei jeg søker min familie etter johannes tvervik rasmussen med kone halfrid tvervik.skulle gjerne hatt fatt i deres foreldre m.m.min pappa inge rasmussen er død men onkel jarle lever.det er flere barn etter dette...reidar og lillemor datter rita som bor i sverige -arboga.Kan noen hjelpe meg.vet at egil rasmussen trolig er i famile .takker masse!anita helen rasmussen(47707696)el arteamfr@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are S. Gustavsen

Hei Anita!Det vil antakelig være lettere for andre å hjelpe deg, om du i tillegg gir noen opplysninger om (ca. eller nøyaktige) fødslesår/dødsår (altså levetid) og kjente bosteder på de forskjellige personene du leter etter.Mvh Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Eide

Fra 'Slektsbok for Beiarn' 1979.Johannes Rasmussen og Ester Wilhelmsdatter, barn:Vidar Emil - EggesvikSvanhild AlvildeJohannes og Hallfrid, barn:JarleIngeet femte og sjette barn uten navn slik det er oppsatt i boken.Foreldre til Johannes: Rasmus Hansen og Ingeborg Johannesdatter, Johannes Kristian er barn nr 4.Foreldre til Ester: Wilhelm Andersen og Jenny Pedersen fra Dønna,født 1883. Ester er deres første barn, født i 1909.Wilhelm Andersens foreldre: Anders Pedersen født i Arjeplog og Anne Endresdatter fra Vik i Sogn (1839 - 1926) Hennes far er Endre Johannesen Vik i Sogn. Anne har broren Jonannes Endresen som bor i Tverrvik - født 1826.IE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.