Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Jan H.Haakerud

[#72456] Gunder Haakerud - 1853

Recommended Posts

Gjest Jan H.Haakerud

Hei. Søker informasjon om Gunder Haakerud f. 1853/54. Det eneste jeg vet er at han er emigrert til USA rundt eller før 1900. Antar at han er født i Norge - men dette er også usikkert. Mvh Jan Harald

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Frode Engebretsen

Hei ! Kanskje dette kan være en god kandidat? LenkeGunder Sørensen på 11 årmvh. Frode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars Ove Wangensteen

Det første som slo meg at dette kanskje er en kar fra Haakerud i Vinger i Hedmark, men 'Gunder' kan ha blitt 'amerikanisert'?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror kanskje Frode er på rett spor, men da er Gunder født i juli 1855 Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror kanskje Frode er på rett spor, men da er Gunder født i juli 1855 Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Finn Sollien

Gunder Gundersen Håkerud f. 27/4 1865, utflyttet til Sverige- attest av 20/6 1889. Kom tilbake og døde 21/10 1895 Vestavik av Karterud på Autsmarka. Er det denne Gunder du søker? Nord i Stua, Håkerud. Mvh. Finn Sollien.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan H.Haakerud

Nei det kan ikke være han, fordi han for barn etter 1900. Alle disse er født i USA.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan H.Haakerud

Han var gift med Anne Arneson og fikk bla en sønn som het 'pedar sigvard haakerud' mulig det skal være peder i 1905 i Red Wing Minnesota.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.